[movies and chocolate]

Tja, jag är hemma idag med. Jag verkar vara hemma lite var varannan dag? Men som sagt. Det är lite för mycket just nu. Dessutom är det extra jobbigt när man inte har sin andra hälft att slappna av med, mysa med och dela sina tankar med. Det är nästan jobbigare att bara prata på telefon för då saknar jag bara honom ännu mer och blir frustrerad för att jag inte kunde följa med...

Men skitsamma. Det är trots allt bara 10 dagar kvar nu. Under tiden blir det jobb, fest, vännner, choklad, film och lite julfirande.

Just nu kör jag på choklad och film. Det blir nya Narnafilmen. Det är bra att passa på och kolla på filmer man inte har hunnit se än.

Ha en skön morgon och till Majed, Doset daaram azizam, to joonami. Ciao!

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0