[dress up for new year's eve]

Nu är det så att jag fundera på att be Majed fixa en klänning till mig i Thailand eftersom dem har så jäkla bra skräddare där. Han har redan sytt upp 2 kostymer i utmärkt skick och ännu bättre pris. Jag har hittat några klänningar när jag kollat runt som har kvalificerat sig till Elins nyårsklänning men nu vet jag inte vad jag ska välja riktigt.
Så nu skulle jag behöva lite smakråd av er!

Skriv allt vad ni känner för. Men tänk på att jag är ljushyad, blond, har blå ögon, är 172cm lång, mycket smal och väldigt liten byst.


Klänningarna är från Asos.com och stylebystars.com

Små meddelanden
Skrivet av: Ewelina

Jag tkr att den som är längst upp till höger är finast

2008-12-17 @ 08:51:47
Skrivet av: Anonym

Svarta längst ner eller den lila i mitten :)

2008-12-17 @ 16:44:22
Skrivet av: Natalie

inte den första, för kort, blir lite trashigt och på nyår vill man ju vara lite glamorös, den guldiga är verkligen jätte fin men den kan vara lite osmickrande för en liten byst. Har kollat den med blixten när jag beställde min nyårsklänning från asos, tycker den är grymt cool faktiskt! så jag röstar för den, eller den svarta bredvid, den var enkel men snygg. Förresten, du skulle inte kunna kolla min blogg och ge förslag på skor till min nyårsklänning? (:

2008-12-18 @ 19:47:47
Blogg: http://www.trippingsoul.blogspot.com
Skrivet av: victoriya

den sista absolut :)

2008-12-22 @ 21:45:01
Blogg: http://victoriya.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

den i mitten åt höger eller den längst ner åt höger=)

riktigt fina! Lycka till

2008-12-28 @ 16:32:04
Blogg: http://maluuun.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0