[bought some happiness]

Jag är faktiskt inte så tjurig som jag verkar men vadå? Alla har bra och dåliga dagar. Nu har jag haft ganska många på raken men min pojkvän har faktiskt varit borta i 3 hela veckor. Men men. Nog om det. Han kommer tillbaks på lördag och då ska jag vänta på honom kl 6.30 på arlanda. Sen ska vi hem till honom och sen får vi se :)

Idag har jag handlat lite lycka. Till mig och till lite familjemedlemmar. Fast de till mig är ju roligast, iofs är ju underkläder lite som present till pojkvännen! mohaha.

Well well.
Nu babblar jag för mycket skit. Ska kolla film och packa. Imorn är det landstället som gäller!

Ciao!

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0