[you don't understand me]

Jag ligger ganska obekvämt i Majeds säng just nu. Känns som jag håller på att få lite lätt nackspärr och mina fossingar somnade för läänge sen. Kl är 02:02 nu. Jag har blivit förföljd av jämna klockslag i 2 veckor nu.
Jag och Majed gick plus efter lite pokerspel hos Ante som fyllde 18. Vi köpte honom ett präktigt iPodskal i turkost i födelsedagspresent. Han blev nog glad och det är väl bäst för honom att han blev.
Jag tänker inte be om ursäkt men jag måste bara förklara en sak. Jag har kännt mig ganska oispirerad. Därför. Läggs det inte upp lika många bilder för tillfället. Men inspirationen kryper så småningom tillbaka. Det känns redan som den är påväg. Men den börjar lite lätt i tårna där den inte gör så mycket nytta. Måste bara säga en sak till. Ibland önskar jag att jag kunde persiska. Nu ska jag kolla in mina bloggar som jag stalkar. Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: Sofia

Hoppas du har haft en trevlig lördag :)

2008-08-31 @ 02:15:47
Blogg: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0