vendredi soir

Hej! Jag har nyss slutat praktiken för dagen. Jag glömde helt bort att det är Fredag. Själv är man ledig måndag och tisdag så det är som fredag på söndagar. Det gick asbra idag. Jag fick tillochmed beröm av några gäster för dem tyckte jag pratade så bra franska (tror dem ljuger för den knakar på som vanligt). Jag och Anaïs i servisen har tränar lite Le och La idag. Dem delar upp sina saker i feminin och maskulin. Lite som vi säger En eller Ett. Dock vet knappt franskarna själva ibland vad som är vad.

Veckan som kommer har jag lite roligare planer. På söndag ska vi fira Marinnes födelsedag (fest a la francaise som väntar..).

Måndag blir det shopping och träning med Anaïs.

Tisdag ska vi åka till havet och äta på restaurang (Jag, Anaïs, hennes pojkvän, Marinne och hennes pojkvän)

Torsdag eller fredag nästa vecka ska jag till Allès med An och uppleva la Feria (tjurfäktning, den snälla varianten, tjurrusning, mat och salsa)

Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0