running for your life.

Åh så skönt det är att träna. Sprang 5 km idag och så tränade jag mage, rygg och biceps.
Imorse så berättade jag för Majed att jag har kommit på mig själv med att vara shoppingberoende. Han sa: Grattis, det har jag vetat länge.

Som om jag skulle ha lyssnat på sånt lixom. Iallafall kan jag berätta att idag har jag endast köpt 2 middagsbiljetter till min student. En för mig och en för pojkvännen. Riktigt härlig dag idag! Jag såg btw att det ska vara 7 grader på fredag. Jag ska ut till landet då så det blir en mysig påsk med härligt vårväder.

Nu ska jag spela lite the sims hehe! Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: mysan

Hehe the sims det va ett tag sen man spelade det.

HAHA så söt du är. :P

Hur gick det med 20 lappen ?

kramar

2010-03-30 @ 21:10:26
Blogg: http://wellnesforlife.blogg.se/
Skrivet av: mysan

Haha okej, vet du nu när jag kollar i mitt cd fack på min bärbara? jo vad sitter där om inte the sims 3.. haha då har jag ju burít med mej det i flera månader utan att veta om det. Drygt.



Tack, det är en ny header på gång.

och bakgrund :P



säkert förvar? vad menar du med det i kassan på hemköp? :P

kramar

2010-03-31 @ 09:48:24
Blogg: http://wellnesforlife.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0