move away from the car.

Jag hatar folk som ljuger. Fattar inte varför man ska ljuga. Speciellt idiotiskt är de när man ljuger om något som absolut inte är sant och alla vet om.. Well well.

Jag fick present från praktiken igår. Igentligen slutar vi den här veckan men jag ska praktisera extra i 2 veckor till eftersom jag varit sjuk. Jag och Cissi fick ett varsit presentkort på 300 på affären Perfymeriet L och så fick vi presentkort på restaurangen vi praktiserar på. 3-rättersmiddag för 2 personer inkl. dricka. Inte dåligt de!

Castingen för agenturen skulle höra av sig om 1-2 veckor. Det är inte Cesar som äger den. Han är bara den som tar hand om scoutingen.

Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0