let i fall down your cheeks.

Hej! Jag är hemma hos mami. Idag har jag spelat lite sims hehe. Man blir beroende om man börjar spela. Sen håller jag på med en morotskaka. Den svalnar just nu sen ska jag lägga på en massa frosting. MUMS!

På kanal 5 går ett program om en grupp människor som är beroende av sex. Det är hemskt. Mina ögon tåras. Dem har riktigt hemska historier. Det är oftast så. Man går runt och dömmer folk men alla har en bakgrund som gör dem till vad dem är idag. Till och med du och jag har ju en bakgrund som gör oss till dem vi är idag.

Det handlar även om att använda de på rätt sätt. Om man t.ex. har någon familjemedlem som är missbrukare av något slag så kan man antingen välja att själv gräva ner sig och förstöra sitt eget liv eller lära sig av det och få chansen att bli en starkare person.

Men vi är dock bara människor. Livet är hårt. Ibland gör vi misstag och ibland behöver vi en hjälpande hand.

Ta vara på er, var inte rädda för att be om hjälp och älska er själva!

Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: Savefors♥

Kikar in och önskar dej Glad Påsk och en trevlig helg =)



Kram Savefors♥

2010-04-02 @ 10:10:12
Blogg: http://saavefors.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0