when I leave you.

Bilden är missvisande. Ca 1 vecka gammal. Vägrar lägga upp en bild på mig just nu för jag ser ut som något någon har spytt upp.

Heej! Jag har haft massor i skolan den här veckan. Vi hade validering i servering. Det är som slutprov. Jag fick flambera och grejor framför gästerna. Men jag kan glatt meddela att jag har fått MVG i servering D! Wohooo.
Idag har jag jobbat, började kvart i 10 och kom nyss hem. Jag har fått en förjävlig förkylning också så idag har det varit en fyhelvetesdag. Jag tänkte onda tankar om alla människor!
Nu är det mindre än 2 veckor kvar innan jag åker till Frankrike. Ångesten och resfebern börjar krypa fram. Jag är både skrajsen och uppspelt. Tänk om jag inte kommer klara franskan!
Nu ska jag iallafall slänga mig i sängen och kolla klar på filmen 500 days of summer. Jag såg shutter Island här om dagen också. Kolla på den. Den kan jag verkligen starkt rekommendera.
Sov sött alla ihärdiga läsare! Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0