step aside.

Vårig och fräsch träningsoutfit. Såhär till våren är det skönt med färg. Man blir faktiskt piggare med färgglada kläder. Själv har jag både skorna och bh-n. Skorna ska man dock inte välja utefter utseendet utan man ska hitta dem som passar dina fötter.

Jag tog mig till gymmet idag. Grattis till mig själv. Jag vet att jag är duktig! Träning är faktiskt bra mot det mest. Man blir stoltare över sig själv och får bättre självkänsla och man mår bättre fysiskt. Det finns lixom inga anledningar till att inte träna. Om man inte är skadad förstås.. hehe. Men man kan säkert träna på något sätt ändå.

Ska duscha och sova. Ciao!

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0