I have a new position.

Snart åker jag från 10 grader och snö till 20-30 grader och sool!

Idag har jag gjort 1 till prov. Jag har bara 2 kapitel kvar i Matten! Jag längtar tills jag åker. Bort från tåg som aldrig kommer i tid. Bort från stressen med skola och jobb, bort från vädret där det ena dagen är 10 grader och snöare och andra dagen 0 grader och blåser svinkallt. Det är bara 10 dagar kvar nu.
Idag iallafall så har jag varit i skolan, frivilligt, och sen bara tagit de lugnt här hos Majed. Pluggat in nästa kapitel i matte inför imorn och nu skriver jag lite på ett arbete om BikramYoga.

Ska ta en bit mat och chilla nu. Ciao!

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0