one more thing.

Sista tåget var det jag kom hem med så det blir nattbuss för min del men den går om 30 minuter. Aja iallafall. Ni som har blogg på blogg.se vad tycker ni om deras nya funktioner och så? Jag tycker att hitills är dem helt värdelösa. "nytillkomna objekt" t.ex. där alla nya saker som hänt stod med men det fanns en gräns på typ 20 objekt så det försvann en när det kom in ny, om ni fattar vad jag menar. Nu är det bara det som hänt senaste dygnet så jag ser inte alla kommentarer om jag inte går in på arkiv och sen kommentarer. Nej det var bättre förr, men det känns lite som jag surrar en massa skit nu haha. Hoppas ni förstår vad jag menar!

Ciao


Små meddelanden
Skrivet av: Anonym

ja mkt bättre förr

2009-09-05 @ 11:34:23

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0