hey young thing


Bilden är tagen från annihoneys blogg.


Tjena tjena, kom lite sent imorse, men bättre sent än aldrig! Efter skolan iallafall så träffade jag på Ida på tåget så vi åkte tillsammans och shoppade lite. Jag köpte 2 halsdukar. En päls (fejk såklart) från mq och en stor, stickad och svart på h&m. 199 respektive 116 kronor. Dem är super fina!
Jag har börjat måla på en ny tavla. Fan att jag inte har någon kamera så jag kan visa mina nya köp och min blivande tavla. Jag får väl göra som jag gjorde förut och ta bild på allt och lägga in i efterhand.
Btw så har jag ett nytt modeljobb på g. På lördag blir det plåtning för Diesel! Imorn är det fitting.

Nu ska jag och Majed spela lite xbox. Kommer ej ihåg vad spelet hette men men. Ciao

 


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0