shop 'til you drop!


Skor från scorett. 560kr

Halsband från glitter 179 kr, armband från Gina Tricot 199kr, ring från h&m 39 kr

Väska från Gina Tricot 249kr

Tjenare! Det var asmycket på praktiken idag. Det är härligt för allt går så mycket snabbare då. Sen är personalen på min praktik så underbart härlig. Majed mötte upp mig efter praktiken och vi drog till Kista. Dem har öppnat en massa nya affärer där och hade typ 10-25 % på allt.

Jag måste vila nu för imorn så ska kolla på lite film. Jag ska uppdatera så mycket jag hinner den här helgen! Ciao Bella


Små meddelanden
Skrivet av: sandra

fina saker! blir sugen på att shoppa själv faktiskt!

2009-11-27 @ 07:43:44
Blogg: http://apsatss.blogg.se/
Skrivet av: ida-lii

haha sorry men ahr varit såld på dem ett tag och fick 50%rabatt :P såg att du köpt ett par jag vill ha nu:P skitsnygga!

2009-11-27 @ 21:25:19
Blogg: http://idaliimakkonen.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0