after you.

Tjena tjena! Jag sitter hemma vid mitt egna skrivbord. Mamma kom och hämtade mig och jag kände mig bokstavligen som är packåsna. 2 väskor, 3 halsdukar runt mig, en kofta över axeln och 2 stora påsar i händerna. Jag åker lixom hem och lämnar tvätt och hämtar kläder imellanåt för jag tycker att det känns helt fel att min pojkväns mamma ska tvätta mina kläder. Men nu hade jag tänkt vara hemma några dagar. Huset måste vara rätt klart tills helgen då alla gäster kommer.
Tänk att det bara är 6 dagar kvar tills jag blir 18! Wohoo, det pirrar i min mage. Och om 2 veckor exakt så åker jag och Majed till Thai!

Jag måste städa vidare nu... Ciao sötnosar

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0