so hot.

Godmorgon. Igår fick jag sluta 2 timmar tidigare så jag drog till min kusin i Nacka som fyllde år. Det bjöds på fika och jag åt så mycket kladdkaka att jag nästan rullade därifrån. Sen skjutsade mamma hem mig till Majed. Vi kollade lite på Alien vs predator som visas flitigt på canal+ just nu. Jag drömde en massa mardrömmar inatt. Jag vart jagad av monster hit och monster dit. Sen låg jag Josefine och Emma gömda på ett rum så kom det in dinosaurier så vi sprang och sprang sen skulle jag, Angelica och Belly gräva ner ett 20 meter saliv slem monster. Aja sjuka drömmar var det iallafall. Nu måste jag springa igen. Till bussen.

Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0