see ya.


Nystädat? I rummet ser ni en massa klädesplagg, ett par skor, en trumpinne, filtar, dvder, min dator, en påse med hårgrejer, min mobil, en blomma, en full papperskorg, en back med någonting.


Jag måste sova nu för jag ska upp halv 7 imorn. Jag behöver 1,5 timmar på mig att fixa mig om jag ska duscha sen måste jag åka 1 timme innan jag ska vara framme för att komma i tid. Om ni är duktiga på att räkna så vet ni nu att jag börjar klockan 9. Smarta ni är! Vi har praktik imorn och igentligen börjar jag och Cissi tidigare men dem sa att om vi vill ha frukostbuffé skulle vi komma tidigare. Vem säger nej till det?

Iallafall så måste jag sova nu. Tyvärr är mitt rum inte så välkomnande nu, speciellt inte sängen. Det är för att vi håller på att packa och för att jag fick lite klädångest (man vet inte riktigt vad man ska ha på sig så man blir frustrerad och slånger på sig en massa saker och ångrar sig och byter, kan vara förödande för ett nystädat rum) imorse.

God natt. Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: ida-lii

snart flyttar du snygging! :D

2009-08-27 @ 15:32:17
Blogg: http://idaliimakkonen.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0