nothing was the same again





Baksmällan var bra men inte så rolig som jag hade förväntat mig. Tyvärr så var det några längst bak i biosalongen som förstörde stämningen genom att asgarva för minsta lilla. Dem kunde typ säga "hej" i filmen så satte dem igång och asgarva. Det vart så överdrivet och fejk så man vart irriterad. Men annars var filmen riktigt bra sen hade vi massor med gott att äta.

Idag är jag segare än någonsin. Helt yr i huvudet. Men jag har lyckats packa en halv flyttkartong av mitt rum. Tänk att det bara är ca 3 veckor kvar tills jag flyttar. Jag längtar! Jag fick nya Elle i brevlådan idag också! Men jag måste sova nu annars kommer jag däcka.

Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0