just waiting

Tjaa, idag vart det en latsöndag med massor av mys med min älskling, tvn och soffan. Jag har precis ätit lite panpizza med oxfilé och jag sitter och kollar på discovery travel and living. Det är en skitbra kanal.

Igår var det skitkul. Det var kul att träffa det gamla tjejgänget igen. Nina, Denize, Jag, Ida och Angelica.
Jag och Angelica drog dock runt 11 tiden för vi skulle möta upp Belly som jobbade. Vi gick förbi hennes jobb och tog nåt glas öl, träffade lite folk sen kom Majed dit och han, hans vän och jag gick vidare till en annan bar. Kvällen igår vart riktigt bra men jag fick nog i mig lite för mycket dricka.

Ciao


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0