it's a dull life



Tja, idag hade vi praktik. Eller dagen började med att jag nästan missade bussen. Det var "shit bussen går om 2 minuter måste kuta, aj träningsvärk!" men jag hann! Sen stannade tåget, så typiskt men när vi väl var framme mumsade vi i oss frukostbuffé. Det gick ovanligt bra. Eller nybörjar bra. Ni vet i början så tror man att det ska gå dåligt men det går så bra det kan. Enda var att jag inte riktigt fattade kaffemaskinen fast det stod tydliga knappar "kaffe" "cappucino" "cafe creme" m.m. Gick åt 3 koppar innan jag tillslut fick till 2 koppar cappucino.
Nu sitter jag i mit rum som blir tommare och tommare, jag smaskar i mig salmiakki och lyssnar på en massa bra musik. Men jag ska börja röra mig mot Aza nu. Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0