if you rather not..

Halloj! Jag sitter hemma i soffan och ugglar och tuggar i mig salmiakki. Mumsigt värre. Jag hade bara en lektion idag. Naturkunskap B. Sen skulle jag ha hål mellan klockan 10 och klockan 14 bara för att få reda på min praktikplats. Aldrig att jag väntar 4 timmar bara för det. Jag, Cissi och Jonna gick och hämtade våra kuvert med praktikplatserna direkt istället. Jag och Cissi fick på samma ställe. Ett hotel i Solna. Det kommer gå superbra tillsammans tror jag!

Men nog om min helt tråkiga dag. Nu ska läsa min nästa bok. Jag har fått läsmani och har redan läst klart pappas flickor så nu ska jag läsa en Marian Keyes bok igen. Den här gången blir det Sushi för nybörjare.

Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0