friends don't fake.

Tja! Jag är tillbaka från stan och kryssningen. Mötet med Elite kan jag inte säga så mycket om. Fylla i papper, bli fotad sen den vanliga frasen "vi hör av oss inom en vecka". Men det är skönt med dem för dem hör av sig vare sig dem vill eller inte vill ha dig. Kryssningen finns inte heller så mycket att berätta om. Vi gjorde av med massvis med pengar på smink och mamma köpte en massa dricka. Sen åt vi för minst en månad. Buffé både till middag och frukost. Dem hade bara ett dansgolv med världens sämsta dj. Men nu är jag hemma iallafall!

Jag ska sätta igång och packa för imorn ska jag iväg igen. Men den här gången blir det Holland. Det blir bara över helgen en snabbis men det är iallafall något.

Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0