[your so lame]

"Tänk dig att bara woooaaam. Asså shit!" Okej, det där var mer Darja kommentar. Hon är ganska rolig. Därför jag gillar henne kanske? Men seriöst. Om ni skulle vara med henne skulle ni ha kul hela tiden. Non stop! Vi fyller ju år med typ 2 dagars mellanrum så vi funta på att dra till NY. Skulle inte det vara galet kul?! Bara en week-end sådär.

Har ni varit i NY? Isåfall vill jag att ni berättar allt!


Skolan gick faktiskt snabbt idag. Men om jag tänker riktigt noga kanske jag kommer på att det kan bero på att jag bara har 2 lektioner på onsdagar. Men det är så skönt! Jag kan inte sluta säga det men mitt schema är bäst! Bättre än den nya Hellboy 2 filmen. Eller nej inte riktigt så bra. Men nära. B.t.w. såg jag nya SATC-filmen i förrgår. Okej, haha jag kanske är sist med att se den men jag måste bara ge den en hyllning. Den fick mig att gråta. Den fick mig att skratta. Den fick mig att älska. När Majed kom hem (22.30)från skolan ville jag bara krama om honom resten av livet.


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0