[tha darkest chocolate]

Godmorgon. Sitter och tuggar på choklad. Mamma slängde precis fram en låda choklad till mig. Mörk choklad med mandel och honoungsnougat i. Den var lite för besk för min smak men funkar..
      Igår vart det filmkväll med tjejerna. kom hem halv 2. Somnade. Fick sällskap av Majed kl 6. Han drog för typ en timme sen. Han blir hela 19 år nu på söndag. Tiden går så snabbt. För 2 år sen hade vi träffats i 2 månader.
      Han fick sin present igår. Jag designade en egen t-shirt på www.shirtcity.com.
      Efter skolan igår åkte jag in till stan och mötte Darja. Vi shoppade lite. Jag fick tag i en asymetrisk ballongklänning med läderöverdel. Skit snygg. 199 riksdaler la jag ut på den. Riktigt kap. Kanske har den ikväll?

Nu ska jag kolla film. Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0