[give it to me]

Byxorna vart perfa. Stoppade in en planka i benet. Tog en mattkniv och skar. Klart! Efter en tvätt kommer dem bli prima parma skinka. Kommer bli skitsnyggt till fuskpälsen, ett par svarta klackar jag har och någon lite fulsnygg svart tröja. Men snyggast skulle vara ett par rockiga kängor.
     Jag börjar bli pirrig över presenten till Majed. Han tjatar om att jag ska ge han ledtrådar och han vill veta när han ska få den o.s.v. Jag kan ju inte direkt berätta något i bloggen heller eftersom man aldrig vet vem som kikar in ;D Så fort han har fått den kan jag berätta! Men jag ska ställa mig på trampmaskinen nu.

Vi höres. God natt!

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0