[you've got to spend some time, love]

Press. Press. Press the picture!

Vilken bra dag. Det var nog min dag idag. I väntan på tåget vart jag sugen på lite chocolate så jag tog lite av mina drickspengar och stoppade in i selecta automaten. Jag stoppade in 15 spänn men hade inte bestämt vad jag skulle välja. Velade mellan kexchoklad, marabou amigo och maltesers. Tillslut tröck jag spontant in 24 och malteserpåsen skruvades ut. Men. Den jäkla påsen fastnade med hörnet. Typiskt mig! När jag stod och beklagade mig såg jag på displayen att det stog "repetera ditt val". Jag tröck in 24 igen och en till påse snurrades ut. Den trillade ner med den som hade fastnat. 2 malteserpåsar för 1. Vilken lycka!

Men dem är såklart redan slut men sen har jag fixat inlägg till mina nya boots så nu får jag inga skavsår. And that means: jag kan använda dem imorn!

Well well. Nu är jag klar med pluggandet och har anmält mitt busskort så har inga fler måsten så nu ska jag chilla.

Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: Natta

Hur länkar du via bilden till musik?:)

2008-11-06 @ 22:32:13
Blogg: http://natislife.blogg.se/
Skrivet av: Elin

Svar: Man klickar på bilden och väljer länka sen länkar man till musiken.

2008-11-07 @ 16:50:07
Blogg: http://elinonyourmind.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0