[goin' to the drogstore]

Tja. Kl är 10 och jag är vaken. Weeeiii. Kul att vakna så tidigit.... Dessutom vaknade jag av att min hals gjorde ont. Tro jag börjar bli sjuk! Men ska göra allt jag kan göra för att undvika de. Det blir C-vitaminer, vatten, te och röd solhatts-extrakt
(Wish me luck!).

För er som inte såg Idol igår så är Robin B kvar (yes!) och Anna åkte ut. Precis som jag hade förutsatt. Men efter Idol lunka jag hem till Ida. Tv och snacks som vanligt. Sen kom hennes boyfriend hem från en hockeymatch. Skadad. Nu har även han en skadad haka. Det var ett hack rakt in. Ganska djupt. Lite nasty. Usch. Gillar inte blod asså... Men det kommer nog bli fint sen när det läkt.

Nu ska jag äta frukost. Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0