lundi soir


Bonsoir, jag har sovit lite och jag har varit förbi le super marché. Det är supermarknad på franska. Som willys eller coop. Här i frankrike är en av de största Super U. Jag köpte lite saker som jag glömt och som jag inte orkade släpa med mig. Jag var sugen på något gott också men tyvärr har dem inga chips. Bara nachos med tomatsmak eller liknande. Det enda jag hittade som var liknande var les frites salées. Salta pommesfrites. Men dem är som chips..

Jag har kollat lite film och family guy men nu är jag lite uttråkad. Får se om man kan hitta på något!

Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: Jenni

bruttan här går det där? Är det svårt med franskan? Dom brukar vara ganska envisa med att vilja prata franska istället för engelska. Trust me i know, (har kusiner i la france). Men vad får du göra? Läste lite i din blogg, men tell me everything. Finns det några snygga franska killar? ;D



xoxo

2010-05-03 @ 21:27:09
Blogg: http://diaryofjen.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0