who is well known for keeping the public entertained.

Godmorgon! Jag tog mitt pick och pack och tog mig hem till Majed igårkväll. Somnade nästan direkt! Farmor ska komma och hämta mig strax efter 12 sen bär de av till Uppsala. Jag ska försöka gå förbi frisören först för jag måste verkligen klippa mig. Senast jag fick håret klippt var i november en vecka innan min födelsedag.. Sen har jag varit i Thailand, badat i klor och saltvatten och solat massor, plattat håret, lockat håret, fönar håret nästan varje dag. Ja ni kan ju tänka er hur det ser ut!
Först ska jag äta frukost (viktigaste målet på dagen, glöm aldrig det) sen ska jag jobba lite på projektet.

Ciao


Små meddelanden
Skrivet av: ewe♥

Jag är med i Modellink. Vilken är du med i? :) Jag hoppas mitt utseende räcker, men som du säger, det är olika saker som är ''inne''

2010-02-19 @ 18:31:03
Blogg: http://lifebyewe.blogg.se/
Skrivet av: Neha

Vad är det för projekt du jobbar med?=)

2010-02-19 @ 19:53:20
Blogg: http://nehaexponerar.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0