theres an odd look.





Nya elle låg på mitt skrivbord när jag kom hem. Plus flera skattepapper.. Jag har skummat igenom nya numret av elle och de var ett av dem bästa hittills. Mycket vackert vårmode. OCH sen medföljde vårens trendbibel! Wohoo.

Jag har en hårinpackning i nu. Hittade ett intressant recept som lät enkelt och bra och mitt hår har blivit så torrt och risigt så jag kör på.

I håret har jag :
Lite egen inpackning (köpt en stor burk från Thailand) blandat med
Aloe Vera gel
&
Honung

Värm i mikron och blanda i lite vatten för att kunna fördela de lättare i hårbottnen.

Massera in de i hårbottnen. Lägg lite i topparna och vira in i en handduk.
Ha det i i minst 20 min!

Ciao


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0