Maybe I can show you how you can win his love again

Godmorgon söta läsare! Jag sitter och bokar klasser på sats nu. Jag ska gå på Bodypump idag. (hinner inte, ska leta gymkläder och jobba istället) Det är en klass i min stil. Man kör hårt med vikter och hävstång. Däremot har jag lite ångest för jag köpte ett par träningsbyxor igår men jag kom på att jag bor ju preci vid factoryoutlet i barkarby så varför gick jag inte förbi Nike för? Det är 30-60% där och på affären jag var på fanns de bara 2-3 par som dög. Inga jag verkligen kände sådär waow för.

Outlet öppnar 11 och klassen börjar 11.30. Hinner man?!

Små meddelanden
Skrivet av: ida-lii

hoppas du inte har det då!:)

2010-02-03 @ 16:55:32
Blogg: http://idaliimakkonen.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0