I'm a spender.

Jag gick ut igår med. Jag drog med Majed och hans kompisar. Först en krog där dem kollade fotboll och jag spelade lite black jack sen drog vi till den lokala klubben här s.k. MP. Där mötte vi Darja också. Det var kanske 1 år sedan jag var med henne. Fyfan vad kul vi hade. Jag och Darja sprang runt och köpte drinkar och dansade.

Så nu sitter jag här igen med svullna fötter men idag har jag blåmärken på knäna efter att vi dansade (jag vet inte varför men vi slog i våra knän i varann hela tiden) och en sån jävla ångest inför att kolla mitt konto.

Men kul hade vi!

NU väntar jobbet. Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: Denise - personlig modeblogg

snygg bild i headern på dig! :D vet du vad som gäller vecka 10 då Frank är i Sydafrika? Tänkte på Bartekniken och Drycker. kram

2010-02-28 @ 19:09:13
Blogg: http://danajs.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0