all night long

igår hände det mycket. Först skola såklart, jag fick reda på mitt slutbetyg i barteknik. MVG baby!. På esteten lekte vi med lera så det var back to förskolan. Efter skolan tog jag och Vendela en fika i det härliga vårvädret som har smygit sig in.
I natt var jag på ida-liis studentskiva. Party party. Nåt som var riktigt dåligt var att nära vi väl skulle hem så var alla matställen stängda! Jag var 110% inställd på att köra ett chickenmacnuggetsmeny med chokladmilkshake. Varje gång jag går ut har jag alltid dessa grejer med mig:
  • Legitimation
  • Bankomatkort
  • Medarbetarkort på donken
  • Respektive läppstift (vilket jag glömde igår)
  • Extraskor
  • Busskort
Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: mysan

Vill se hur du såg ut på student skivan, elin....

Du kan inte bara glömma lägga upp en bild på det :P

Fett bra med mvg, undra var jag får :P

puss på dej <3

2010-04-18 @ 16:11:12
Blogg: http://wellnesforlife.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0