color on my fingers

Tjena tjena. Igår så jobbade jag sen åkte jag hem till Aza. Vi chillade och låg och pratade en masa skit till klockan 1 på natten.
Idag har jag jobbat hela dagen nästan. Jag och 3 andra värdinnor från McDonalds satt i kungsträdgården och målade barn. Vi fick måla en massa tigrar och fjärilar. Skit kul var det. Jag fick skramla lite pengar till RonaldMcDonald huset och dela ut gratis Happy Meal som innehöll äppelbitar, leksaker och gratis McFlurry kupong.
Nu så är jag med Aza igen. VI är hemma hos Majed och kollar film men Majed har dragit till sin vän som bor något hus härifrån.
Nu ska jag tillbaka till tvn. Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: Karoline

Såg att du var med i "kid of tomorrow" nu!? :) KUL!

2009-05-17 @ 12:42:42
Blogg: http://www.pause.se/fashion-flash
Skrivet av: Ida

Alltid så roligt att hitta blogare som jobbar på mcD! Jag slutade för 8 månader sedan, men stortrivdes verkligen! :)

2009-05-17 @ 16:20:53
Blogg: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0