an eye for an eye


Jag tror en högre makt inte vill att jag ska åka till ungdomsmottagningen. Min förra tid jag hade missade jag p.g.a. att bussen till stationen inte kom. Igår så var bussen sen och så åkte den sakta som en snigel. Framme vid stationen så fick jag springa till tåget för att hinna och jag hann. Det var inte så konstigt då tåget stog på perongen i 10 minuter! Felsignal. Och det vart felsignal igen precis innan stationen jag skulle av. Jag kom 10 minuter sent men den här gången så missade jag inte hela.
Sen kollade jag på Hotel Rwanda igår. Den är alltid lika sorglig. Jag fäller en tår minst 10 gånger under filmen. Men den är sjukt bra.
Nu ska jag äta frukost, sen till skolan, sen shoppa lite med Majed sen jobb.

Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: stina

Ny film på min sida,. Upptäck hur snabbt allt kan försvinna om vi inte ser upp, tänker till och uppmärksammar oss mer. Drive safe är en film om hur verkligheten kan slita oss samman. Var rädda om er, varandra Kram Stina.



ps kolla även filmen om barnmisshandel tre inlägg ner. Budskapet måste runt i världen. Kram

2009-05-15 @ 15:51:45
Blogg: http://stiiiinas.blogg.se/
Skrivet av: Robert

Hej! Låten heter "I'll be waiting", precis som ett av dina inlägg om man scrollar ner lite på sidan...



Kan verkligen hålla med "Hotel Rwanda". En väldigt sorglig film, och viktig! Vi får aldrig glömma det som hände där...



Ha det gott!

/Robert

2009-05-15 @ 19:51:05
Blogg: http://robertsandin.wordpress.com

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0