raining again.

Mina tavlor. Den till vänster är den jag har målat om nu. Man kan skymta orginalbilden men jag har hunnit måla mer på den.

Jag tror inte ni hoppades tillräckligt mycket på att jag ska få fint väder idag! Jag har suttit ute i regnet från klockan halv tio till klockan halv fyra. Vi hade iochförsig ett tak över oss men fy satan vad kallt det var. Jag hade strupmbyxor, kjol och ballerina sen på överkroppen hade jag fyra tröjor och en jeansjacka. Dessutom så hade jag bara sovit sammanlagt elva timmar på två dygn. Usch! Men jag fick äta pannkakor och sen var det en kille som vann ett gosedjur till mig för att han tyckte jag var snäll. Det var ju lite gulligt.

Efter jobbet tog jag första bästa tåg hem till Majed. Jag hade inte träffat honom sen fredagsmorgon ungefär. Saknade honom verkligen.

Nu ska jag kolla klart på Benjamin Button. Ciao


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0