my legs are like spaghetti.




Mina snygga klackar från topshop


Uh, jag har gjort något jag inte brukar göra. Jag har festat 2 dagar irad. Jag är helt mör och mitt face har tagit stryk efter att ha sovit för lite och med smink på! Inte bra Elin. I förrgår var det fest i Bromma. En massa brats det var väl helt okej, jag och Cissi dansade en massa. Igår var det hemma hos mig. Tyvärr så skulle de flesta av mina närmsta vänner umgås med sina pojkvänner. Men det vart kul med en massa skratt, dricka, bastu och fifa. Vid 3 drog dem sista hem.

Idag ska jag ta det lungt och njuta. Igentligen så har min farbror födelsedagsfirande idag men han bor i uppsala och min mamma är inte hemma så jag kan inte ta mig dit.

Ciao


Små meddelanden
Skrivet av: (¯`¬•» ★ B E L L S★

hejfina flicka :D

alla älskar dina solglasögon ! :D fått jätte mkt kommentarer

2009-06-07 @ 19:35:37
Blogg: http://bellyy.blogg.se/
Skrivet av: Emma says style, love & rock and roll.

grymma heels.

2009-06-13 @ 13:15:51
Blogg: http://emmasays.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0