[sweden sucks]

Halloj. Har slutat jobbet och sitter hos en barndomsvän vid namn Josefine. Vi babblar om en massa skit och grejor.

Jag tog över idas skift idag på donken eftersom hon var sjuk. Det gick bara bra. Jobbade 7 timmar så nu är jag inte så vacker i ansiktet. Lite lätt flottig sådär... Mums! Imorn ska jag också jobba. 4 timmar. En barnlek.

Majed och jag har pratat. Han har köpt en ny garderob. Typ. Det innebär en massa nya t-shirts, kostymväst m.m. Imorn ska han och hans familj vidare till Phuket.

Han har 30 grader varmt och sol och billiga kläder och omringad av trevliga thailändare. Vi har pissväder, sugande reor och är omringade av tjuriga svenskar som är tröttapissvädret och de sugande reorna.

Ska bege mig tillbaka till Josefine. Ciao!


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0