inte min dag

Laddaren till min dator har gàtt sönder. Idag var sista dagen för mig att skicka in en uppgift i Alkoholhantering och den ligger klar pà min dator som är helt urladdad. Jag màste även skicka in en annan uppgift den här veckan. Dock ska jag förbi en MacStore Idag för att kolla vad dom kan göra. Det kommer troligen kosta mig 100 euro..

Små meddelanden
Skrivet av: ida-lii

ja fick hem klänningarna idag och det är så att 34 satt bra i min midja men 36 var för stort. Tänkte du är ju större i midjan än mig och lite längre så 36 borde sitta bättre på dig. Annars är det ingen märkbar skillnad på klänningarna. Du hinner iaf prova den när du kommer hem:) hoppas det är okej där borta! saknar ju dig toka!:( puss<3

2010-05-18 @ 20:39:40
Blogg: http://idaliimakkonen.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0