you said you would call.

Jag blir så sur. Jag hittade den här klänningen på topshop. Tyvärr fanns den bara i strl 38 eller större. Jag testade den för jag hade lite hopp. Men icke. Den passade inte. Hängde typ i ryggen. Den är slutsåld i strl 34. Why oh Why? Du skulle ha kunnat bli min perfekta studentklänning...

Annars har jag haft en riktigt bra dag. Vi hade ett studiebesök på fjärilshuset i ren dagisanda. Det var kul att går runt där och känna sig som et barn igen. Inte för att jag är så gammal hehe..

Jag har en ansiktsmask i facet igen. Det är så skönt. Man lixom bara sitter här och pluggar och bloggar samtidigt som man tar hand om facet. I like.

Ciao


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0