soon it's over






Jag började dagen i min älsklings säng. Åkte hemåt och städade samtidigt som jag hade sniktsmask och en abtronic runt magen. Jag slängde på mig kläder och smink och rullade vidare mot skolan. Idag hade vi mösspåtagning och studentlunch. Maten var suverän!

Efter maten skulle jag till min kusin men det var ett tag kvar inna jag skulle åka så jag och några andra rullade in mot stan och satte oss på Grodan sergel. Drack lite Mojito och mådde bra.

Jag fick även stipendie idag i Servering. Gud vad glad jag blev!

Och påtal om skolslutet så tänkte jag meddela att min blogg kommer läggas ner efter studenten...

Ciao


Små meddelanden
Skrivet av: ..

noooooooooo

2010-06-06 @ 01:55:10

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0