shop until you drop.

Jag som många andra tjejer älskar att shoppa. Tyvärr shoppar jag gärna mer än vad jag har råd med. Drog till Kista idag och hade inte tänkt köpa något speciellt och kom hem sen med 5-6 kassar. Dock var allt kap och saker jag behövde förutom en klänning då.. Vad har jag då köpt sen i söndags? Se nedan:


Linne Monki 180 kr.
Jeans TopShop 799kr
Linne Monki 50 kr.
Klänning H&M Fashion Against Aids 178 kr.
Byxdress till flaket på studenten, Bikbok, 149 kr.
sminkbortagning, Doves nys hudkräm (superbra!), Lancôme maskara virtuos, Shiseido läppglans, Viktor och rolf edp Eau Mega .
Röda skor, Belle, 199 kr
Blommiga ballerina, DinSko, 249 kr.
Väska, MISAKO (kista centrum), 395 kr.
Trosor till under studentklänningen så man inte råkar flasha något, Lindex, 199 kr. BH till studenten, Lindex, 199?

Sen en studentklänning och 2 par skor till på det.

Små meddelanden
Skrivet av: Denise - personlig modeblogg!

HAHA vad komiskt dom där trosorna köpte jag oxå till utspringet ;)

2010-06-02 @ 17:04:16
Blogg: http://danajs.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0