your such a smiling sweetheart

Godmorgon gott folk! Jag och majed hann kolla på ytterligare än film. Paul Blart: Mall cop. Den var helt okej. Men den vart ointressant och överdiven, lite barnfilmsstuk så tillslut gav jag upp och kände att jag hellre sov än kolla klart på den. Snacka om att jag var trött igårkväll. När jag skulle borsta tänderna gjorde jag en riktig tabbe. Helt atomatiskt lade jag tvål på  borsten istället för tandkräm! Jag märkte det iallafall innan jag hann borsta!

Ciao

Små meddelanden
Skrivet av: ida-lii

sv: inget speciellt tror jag tror bara tröjan är lite stor och ligger lite konstigt:P

2010-01-20 @ 10:26:08
Blogg: http://idaliimakkonen.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0