what about 09.

Sammanfattning av mitt 2009!



Jag gick min första modevisning.



Där träffade jag Liss



Vi började umgås.



Jag skötte inte skolan så bra men franskan flöt på. Fick ett MVG i slutbetyget.



Jag började rita och måla. En bild på Majed.



Jag och Aza umgicks massor. Vi åkte till hennes släktingar utanför sthlm.

 

Jag blev bestatt av den här jackan.



Jag var med älsklingen hela tiden. Vi hade nu varit tillsammans i över 2 år.

Ida-lii blev 18 och Aza blev 20!



Jag och Aza njöt av våren på djurgården.


Jag träffade Belly. Vi firade Valborg tillsammans med Angelica. Jag drog vidare och hann träffa både Liss och Cissi den kvällen.



Jag blev plåtad för agenturen.



Jag blev stylad av Fashionflash och plåtad av Emma för Okej-tidningen



Jag gick på cowboyfest med Nathalie och Angelica.



Blev medlem i minoutfit.se och kom med i aftonbladets FREDAG-bilaga 2 gånger.


Kreativiteten flödade.


Sommaren kom och jag såg ut ungefär såhär då.


Jobb jobb jobb. Jag fick byta från kassa till Värdinnejobb på donken.



Cissi blev 18!



Fest med jobbet!
Angelica blev 18!
Majeds syster Mona gifte sig. Jag fick vara brudtärna.



Jag var med i en musikvideo.



Jag och Mamma flyttade från Bro.

Majed fyllde 20!



Jag jobbade för Gant och Dieasel,



Kim Hagelind och...


... Natsha Sthlm



Jag blev 18!



Jag åkte till Thailand med älsklingen och hans familj.

Slut!

Hoppas 2010 blir lika bra!


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0