protected mode.

Jävlaskitkväll. Usch jag hatar den här kvällen. Jag har inte varit så här sur och irriterad på år

Igår var det kul däremot. Jag var på Nype med Natta och Madde från jobbet. Jag kom lite efter dem och det var värsta kön sen såg jag en snubbe jag kände och han var tydligen värden för Nype så jag slapp stå i den jobbiga kön och frysa häcken av mig. Det kändes jäkligt bra, för en gångs skull.. Jag körde lite black jack inne på klubben också så jag vann ca 100 spänn. Nu kändes det mycket bättre.
En appeltini och några shots på det så kändes de prima. Hem till älsklingen tidigt sen. Imorse gick jag upp halv 10 och tog mig till Bro. Min barndomsväns son skulle döpas så jag har spenderat dagen i en kyrka och sjungit psalmer. Dopet var riktigt rolig. Jag gillar inte kyrkor och sånt så mycket men prästen var asbra!

Nu är jag hos Majed och han är ute med sina vänner. Så det blir film i ensamheten!

btw, så strular blogg.se så uppdateringen har varit dålig pga det. Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0