mark and save.

Hej och hallå igen. Hehe. Uppdateringen går lite segt! Jag hade skola idag. Estet och barteknik. Jag fick göra ett prov på spritbaser i bartekniken. Det är om Vodka, Whisky, Rom, Tequila, Gin, Brandy och congac. Självklart fick jag ett Mvg..
Annars sitter jag här och suger på jätte salta. Dem där saltlakritskaramellerna i en genomskinlig påse med en stor grön jätte på. Jag har dille på salmiak/saltlakrits nu. Men innan det lagade jag och Majed mat tillsammans.

Pasta med räkor. Mumsigt som fan och enkelt! Skriv om ni vill ha receptet!

Vad var det mer jag tänkte berätta. Hum. Njae typ inget. Har köpt en ny bok. Moonwalk. Michael Jacksons självbiografi. Den är riktigt bra.

Nu ska jag glo på en film/tv/läsa en bok. Ciao Bella

Små meddelanden
Skrivet av: Anonym

jag vill ha recpetet:D

2010-01-27 @ 00:49:53
Skrivet av: L I S A G - foto & vardag

nice blogg :D

2010-01-27 @ 22:24:35
Blogg: http://galien.blogg.se/

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0