i wanna be you!



Jag är sjuk och jag är hemma hos Majed, nerbäddad under hans nya stora fluffiga täcke, jag har blivit serverad pannkakor och vi har kollat på en filmklassiker, stad by me. Asbra!

Uppdateringen, klar. Nu till vad jag ville säga. Ser ni skorna här ovanför? Svårt att missa kanske. Snygga? Ja helt okej.. Omskrivna? Skojja inte! Alla modebloggare har dille på dem. Usch jag har blivit så trött. Alla modebloggare blir hyllade för sina kläder. Men varför? Det är inte deras egna stil. Dem följer ju bara modet slaviskt. Jag trodde kläder handlade om att uttrycka sig själv. Visa vem man är och hur man mår. Köpa något som verkligen är något man själv vill ha. Inte vad som står i Elle, eller Vouge.

Jag älskar att kolla kläder och läsa modetidningar och jag brukar kolla modebloggar. Men inte för att kopiera och vilja se ut som dem utan för att få inspiration. Och helt ärligt. Hur kul skulle det vara att köpa dem här skorna? Alla andra har ju dem redan... Booring!

Våga mer! Be yourself! Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0