Gott Nytt År!

Hej bloggen. Jag är vaken för jag har vänt på dygnet sen Thailand. På morgonen går jag upp runt kl 6-8. Men det ska jag inte träna bort. Jag missade en hel del av skolan eftersom jag inte kunde gå upp på morgonen.
Lite saker jag har gjort senaste tiden: Firat nyår. Först åt jag och Majed middag hos hans syster. På kvällen var jag med Belly på nyår. Hon fyllde 20 vid 12 slaget. Det var kul men klubben sög. Jag fick i mig lite mycket alkohol så jag drog hem vid 2 snåret. Hem till Majed haha.

Sen var jag med Majed i 2 dagar. Film, pan-pizza, cola och mys.

På lördagskvällen åkte jag med Ida-lii och gänget till en klubb, sen drg vi till nästa sen drog jag till en sista där jag mötte upp med Majed.

Söndag så sov jag 3 timmar sen åkte jag till jobbet. Åt massor sen åkte jag hem. Tåget stannade i typ 1 kvart. Det vart svinkallt och sen var jag tvungen att vandra 25 minuter i snö och kyla för att komma hem.

Hej Anonym! Nej jag har inte slutat. Jag har bara varit upptagen med mitt liv och umgås och jobb. Men jag ska börja skriva lite mer. I promise.

Ciao




Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0