get to know me

Kan du bevare en hemlighet?
Njae sådär, det beror på vems hemligheten är!

Favoritvara på systemet?
Smaksatta vodkor och Sourz så man kan göra goda drinkar

Favorituttryck just nu?
Såhär (uttals "säär"), jag ba skojja, fan, skit och jag säger "fett" lite mer än jag borde.

Din senaste insikt?
Jag måste ta mig i kragen och ta lite ansvar hehe.

Hur flirtar du?
Har jag aldrig tänkt på, jag flirtar typ aldrig trots att många tror det. Herregud man kan inte prata med en kille utan att dem tror att man flirtar.

Vilken är din favorit tv-serie?
Jag gillar simpsons. 4-ever.

Vem i den serien identifierar du dig mest med?
Groundskeeper Willie, Självklarhet ju.

Hur många kuddar sover du med?
Just nu har jag 3 runt huvudet och en som jag kramar, men jag skulle itne säga nej till 2-3 till.

När skäms du?
när jag är obekväm och när jag kollar tillbaka på något jag varit stolt över och sen inser att det var hur töntigt/dumt som helst.

Dessa bloggar vågar jag inte erkänna att jag läser:
Kissies.. hehe oups!

Vad är du mest nöjd med på din kropp?
Jag är inte perfekt men jag är nöjd med det mesta.

Vem fick dig att gråta senast?
En golvlist, jag slog i tån så det kom en tår...

Vem gav din en komplimang senast?
Per på jobbet. "vad du jobbar bra" Tyvärr med lite ironi men det ignorerar vi!

Älsklingsljud.
Riktigt jävla bra musik som passar precis det humöret man är på.

Vad är sexigt?
Självsäkerhet, äkta självsäkerhet, man vågar vara sig själv. Kunna visa sin svaga sida och humor.

Älsklingsdoft.
Varm skog, som skogen luktar en varm sommardag och Lukten av fuktig luft när man stiger av ett plan i ett varmt land.

Vad gör dig rörd.
Äldre par som fortfarande visar sin kärlek och är omtänksamma mot varann. Folk som visar vänlighet och omtanke.

Gör dig avtänd.
Egoism och snobbar, och folk som tror dem är bättre än alla andra.

När fick du senast en ny kompis?
Det här året har jag fått många nya vänner!

När känner du dig obekväm?
Sånna där dagar man känner sig riktigt ful, fult hår, fula kläder o.s.v.

Vad skulle du vilja ändra på i ditt beteende?
Att jag sluta glömma allt hela tiden, och sluta vara en sån tidsoptimist.

Vilken typ av spel gillar du?
Åh gruppspel är kul typ charader, eller roliga drickspel, dock inte typ som "jag har aldrig".

Vad vill du lära dig 2010?
Köra bil, göra drinkar, spara pengar.


Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0