buy happines.



Hhaah fulaste ihopklippet jag någonsin gjort. Men vad ska man göra när killen inte har några bildprogram alls på datorn. Inget picasa ´, inget photoshop... Men det här har jag köpt idag. Jag fick ju presentkort på diesel för jobbet jag gjorde i höstas så jag gick förbi idag efter jobbet och kom ut med ett par jeans, en t-shirt och en kofta till Majed. Jag köpte present till mamma också.

Jobbet var jobbigt idag. Kul med jobbigt. Jag hade kassa och tog hand om lobbyn. Alltså fick jag moppa upp all lera som blir nu på vintern och sen plocka brickor efter alla som är för lata för att gå och lämna dem själv. Det värsta jag vet är när det kommer in ungdomsgäng som beställer värsta menyerna, stökar ner som fan och lämnar allt kvar på bordet. Då får lilla klena jag plocka eran skit! INTE OKEJ....

Plugg plugg nu. Jag har 100 frågor i alkoholhantering. Ciao

Små meddelanden

Lämna lite kärlek här:

Ge mig ditt namn:
Vill du bli ihågkommen?

Din mail: (publiceras ej)

Din Blogg:

Det du vill ha sagt:

Trackback
RSS 2.0